شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته

شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته

از ویژگی پنجره تک حالته بازشو این است که با پایین ترین زمان و قیمت ارزان در محل ساختمان مورد نظرتان نصب می شود و لوله های آن به راحتی قابل تعویض می باشد ز مزایای پنجره دو حالته میتوان به امنیت بالا و اسان باز شدن پنجره برای کودکان اشاره کرد شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته با کیفیت ترین پنجره ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

یو پی وی سی تک حالته

از ویژگی پنجره تک حالته بازشو این است که با پایین ترین زمان و قیمت ارزان در محل ساختمان مورد نظرتان نصب می شود و لوله های آن به راحتی قابل تعویض می باشد ز مزایای پنجره دو حالته میتوان به امنیت بالا و اسان باز شدن پنجره برای کودکان اشاره کرد شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته با کیفیت ترین پنجره ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
پنجره دوجداره تک و دوحالته از نظر مکانیزم بازشو باهم متفاوت هستند. در پنجره دوجداره یو پی وی سی دوحالته که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد مکانیزم سیستم بازشو به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناری و زیرین ( عمودی و افقی) می‌باشد. شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنجره دوجداره تک و دوحالته با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و پنجره دوجداره تک و دوحالته با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.
مکانیزم سیستم شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته
منظور از پنجره دوجداره تک و دوحالته یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره دوجداره تک و دوحالته به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
پنجره دوجداره تک و دوحالته روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. پنجره دوجداره تک و دوحالته چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری پنجره دوجداره تک و دوحالته می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره یو پی وی سیسالیانه ۴ تا ۵ بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.
-دستگیره پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی (swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است
شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته ، آلومینیومی و یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.

یو پی وی سی دوحالته


مکانیزم سیستم شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته
ساده ترین نوع پنجره دوجداره upvc بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر مکانیزم سیستم بازشوی این نوع پنجره ها به صورت چرخش یک جهت بازشو و یا تک جالته حول محور کناری از روبرو و افقی است.
مزیت های سیستم یراق شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته:
– به صرفه بودن قیمت در مقایسه با انواع دیگر یراق آلات
– قابلیت تعویض آسان لولاها و یراق در صورت آسیب دیدگیو یا سرویس مجدد
– قابلیت جابجایی و تعویض جهت بازشو (از چپ به راست و یا برعکس) با صرف کمترین زمان و هزینه در محل نصب پنجره ها
– قابلیت تغییر سیستم از تک حالته (Turn) به دو حالته (Tilt and Turn) بدون وارد شدن هر گونه صدمه و آسیب به ظاهر پنجره ها
نکات مهم در شرکت درپنجره دو سه جداره تک و دوحالته:
۱-پروفیل :
دقت کنید هر چه قدر هم از نظر مالی در مشکل هستید سراغ پروفیلهای ارزان قیمت نروید. چرا که پروفیلهای ارزان قیمت بعد از مدتی تغییر رنگ داده ابتدا زرد و سپس به رنگ قهوه ای تبدیل میشوند .پروفیلهای ارزان قیمت پنجره های دوجداره علاوه بر تغییر رنگ دچار شکستگی و هم چنین تغییر حالت نیز میشوند.خرید یک پروفیل خوب وقوی مانند (ویستابست – وین تک) مهمترین فاکتور در خرید یک پنجره میباشد.
۲-رنگ شیشه ها وضخامت :
معمولا کارخانه جات شیشه ها را ساده و با ضخامت ۴-۴ سفارش میدهند برای اینکه شیشه ها را با ضخامت و رنگ دلخواه خود بخواهید باید به هنگام عقد قرارداد رنگ و ضخامت شیشه ها را انتخاب کنید .
۳-نوع یراق آلات :
با توجه به تنوع و شکلهای مختلف پنجره های دو جداره در انتخاب و نوع یراق و پنجره های خود دقت کنید و با توجه به شرایط خانه و نحوه بازشو پنجره و همچنین چیدمان پذیرایی،اتاقهای خواب ،وآشپزخانه ،نوع پنجره های خانه خود را انتخاب کنید .
۴-قیمت تمام شده :
در هنگام عقد قرار داد تمام موارد ثبت شده باشد. یعنی قیمت تمام شده را با شما قرارداد ببندد. اعم از هزینه نصب هزینه حمل هزینه ،قیمت شیشه ،قیمت پروفیل و… شرکتها نباید بعد از اتمام کار از شما مبلغ اضافی غیر از مبلغ فاکتور ارائه شده دریافت کنند .
۵-انتخاب طرح :
با توجه به انعطاف و شکل پذیری پنجره های دو جداره یو پی وی سی میتوان انواع شکلهای مربع، مستطیل، چند ضلعی، منحنی و قوس دار را میتوان ساخت. البته این نکته را باید توجه داشت که هزینه ساخت پنجره های قوس ومنحنی مقداری بیشتر از پنجره های معمولی میباشد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!