شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی

شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی

با تماس به شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی و خرید، نصب پنجره دو سه جداره فرانسوی می توانید دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد. پنجره دوجداره فرانسوی یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه است.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

با تماس به شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی و خرید، نصب پنجره دو سه جداره فرانسوی می توانید دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد. پنجره دوجداره فرانسوی یکی از زیباترین و پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان به ویژه در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه است.
پنجره دوجداره مدل فرانسوی یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های دو جداره می باشد. پنجره دوجداره مدل فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد. درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی یو پی وی سی جزئیات سنتی درب های چوبی در را تداعی می کند. درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی یو پی وی سی طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید.
خصوصیات شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی:
سیستم پنج چنبر این درب های یو پی وی سی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم.
امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
بین جداره به ۲۳ میلی متر کاهش یافته و ۸ میلی متر هم همپوشانی جهت برقراری جریان هوای مناسب ایجاد گشته است.
برای انتخاب رنگ های ساده دست مشتریان باز است، حتی می توانند طرح های چوب رنگی و یا طرح های چوبی سنتی را انتخاب نمایند.
ویژگی‌ها و مزایای خرید از شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی :
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این نوع پنجره وجود دارد
۴– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.
۵– با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.
هزینه ساخت انواع درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی در مقایسه با هم در شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی چقدر است؟
هزینه ساخت درب و پنجره های دوجداره آهنی ، دو جداره آلومینیومی غیر عایق یا نرمال ، و درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی تقریبا یکسان است . با این تفاوت که به طو مثال در پنجره های آهنی کل مبلغ تا هنگام تکمیل پنجره در یک پروسه طولانی مدت در چنین مرحله بابت هزینه ساخت به آهنگر هزینه یراق و قفل و لولا و دستگیره به فروشنده یراق هزینه نصب به کارگر و معمار هزینه شیشه دوجداره به فروشنده شیشه ، هزینه نصب شیشه و لاستیک دور شیشه به نصاب شیشه ، و هزینه نقاشی به نقاش پرداخت می شود که معمولا کل هزینه ها در مجموع از پنجره یوپی وی سی به صورت چشمگیری بالاتر خواهد بود اما بدلیل اینکه سازنده هیچ گاه این هزینه ها را با هم جمع نمی کند متوجه نخواهد شد اما در پنجره یو پی وی سی کل هزینه ها به صورت یکجا و در زمان کوتاه به یک نفر پرداخت می شود که این موضوع باعث چشمگیر شدن مبلغ پرداختی و توهم گرانی یو پی وی سی خواهد شد.در نهایت این پنچره روزنه ایست برای خروج انرژی و هدر دادن سرمایه و پول شما در ضمن اینکه با ذهنیت عمومی ارزان تر بودن از پنجره یو پی وی سی ذهنیت کلی استفاده از متریال ازان و بی کیفیت را در ساخت ساختمان تداعی می کند و باعث افت قیمت آن ساختمان در مقایسه با ساختمان مشابه با پنجره یو پی وی سی خواهد شد . با توجه به اینکه بعد از مدت کوتاهی جهت ایجاد رفاه و آسایش و جلوگیری از هدر رفتن پول و انرژی ، خریدار ساختمان این پنجره را کلا با پنجره یو پی وی سی عوض خواهد کرد وبه این ترتیب سرمایه و کار و انرژی مملکت به دلیل بی خردی در مدیریت ساخت برای حفظ منافع آیندۀ آن به هدر می رود .
خصوصیات شرکت فروش در پنجره دو سه جداره مدل فرانسوی:
•    سیستم پنج چنبر این درب های یو پی وی سی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم.
•    امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
•    بین جداره به ۲۳ میلی متر کاهش یافته و ۸ میلی متر هم همپوشانی جهت برقراری جریان هوای مناسب ایجاد گشته است.
•    برای انتخاب رنگ های ساده دست مشتریان باز است، حتی می توانند طرح های چوب رنگی و یا طرح های چوبی سنتی را انتخاب نمایند.
شرکت پنجره با توجه به سوابق کاری که تا کنون به دست آورده است در تولید درب های یو پی وی سی دوجداره بسیار موفق بوده است. نصب چنین درب هایی نیازمند دانش فنی خاص است که خوشبختانه تمامی کارکنان این شرکت مجرب و مسلط می باشند.

پنجره دوجداره


نگهداری پنجره های یو پی وی سی
برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.
سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند.
قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند.
لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند.
شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند.
نوارهای آب بندی باید گرد وغبار گیری و با یک محلول پاک کننده و ناساینده تمیز شوند تا پنجره ها بهترین آب بندی را داشته باشند. پنجره ها مانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند. انتخاب مدل جدید پنجره مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه خواهد گذاشت. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. اگر شما هم قصد تعویض پنجره های فعلی منزلتان، یا انتخاب مدلی برای خانه تازه ساز خود را دارید در این سایت با نمونه هایی زیبا از پنجره هایی که هم نمای داخلی زیبایی دارند و هم در نمای خارجی به شکوه و کلاس ساختمان شما خواهند افزود، آشنا خواهید شد.این شرکت پنجره مفتخر است با توجه به سبک معماری ساختمان و طراحی داخلی زیباترین مدل پنجره یو پی وی سی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

X

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!