شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان

شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان

شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان میتوانند منبع اصلی در کاهش سرما در زمستان و گرما در تابستان بشوند. در آب و هوای سرد، پنجره ها می توانند برای ۱۰ تا ۲۵ درصد باعث افزایش گرما شوند و سرما را تا حد کافی کاهش دهند.

پنجره هلالی دوجداره

شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان میتوانند منبع اصلی در کاهش سرما در زمستان و گرما در تابستان بشوند. در آب و هوای سرد، پنجره ها می توانند برای ۱۰ تا ۲۵ درصد باعث افزایش گرما شوند و سرما را تا حد کافی کاهش دهند.
در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره دوجداره برای ساختمان در انواع مختلف تولید و به بازار فروش عرضه می شوند. وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای پنجره دوجداره برای ساختمان ها سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای پنجره دوجداره برای ساختمان ها روز به روز بیشتر شود هم چنین بدون شک یکی از عوامل مهم زیبایی محیطی وجود درب و پنجره های دوجداره upvcاست، زیرا علاوه بر داخل محیط از بیرون نیز نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد. پنجره دوجداره برای ساختمان در انواع مختلف بازشو کشویی و لولایی تقسیم می شوند که هرکدام مناسب محیطی با شرایط خاص می باشد.
شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان نقش مهمی در شکل ظاهری و نمای ساختمان دارند. از این رو پیشنهاد میکنیم که در انتخاب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و المینیوم دقت بسیار به خرج دهید تا هم از لحا شکل ظاهری و هم از لحاظ امنیتی و عایق بودن بالترین را در اختیار داشته باشید.در دنیای مدرن امروز که بشر همراه با تکنولوژی زندگی خود را پیش می برد و به سمت زندگی بهتر با امکانات بیشتر حرکت می کند، وجود محیطی زیبا برای زندگی و اسایش همواره احساس شده است.
امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است که می خواهیم در این مقاله اشاره ی کوتاهی به تاثیر درب و پنجره های دوجداره در معماری و زیبایی داخلی داشته باشیم.
مواد تشکیل دهنده شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان
پروفیل های upvc که یکی از اجزای تشکیل دهنده پنجره دوجداره برای ساختمان می باشند از پی وی سی و افزونه های دیگر که مناسب است برای ساخت درب و پنجره دوجداره برای ساختمان تشکیل شده اند. این فورمولیشن خاص کیلد اصلی ساخت پنجره دوجداره برای ساختمان می باشد. این فورمولیشن با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر میکند. به همین دلیل است که مخلوط ۳٫۵ نیاز است برای فرمول ضد اشعه UV و قطر دیواره ها ۸ قسمت تیتانیوم دی اکسید باشد. اصلی ترین ماده مورد نیاز جهت تولید پروفیل , (PolyVinil Choloride ) یا PVC با K-Value حدود ۶۵می باشد. pvc یا پلی وینیل کلراید یکی از قدیمی‌ترین و پر مصرف ‌ترین انواع پلیمرها در جهان است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید (VCM) بدست می‌آید و تقریبا ۸۵% از ترکیب پروفیلهای UPVC را تشکیل می دهد. pvc ترکیبی از مشتقات نفت خام و گاز کلر می باشد که طی فرآیند پلیمریزاسیون تولید می شود. در فرآیند پلیمریزاسیون پیوند دوگانه بین کربن- کربن شکسته می‌شود و از اتصال مونومرهای وینیل کلراید به یکدیگر پلیمر پی وی سی تشکیل می‌گردد. این ماده در دو نوع امولسیون و سوسپانسون تولید می گردد که نوع سوسپانسیون، به دو گروه سخت و نرم تقسیم می شود. نوع سخت دارای K- Value یا شاخص وزن ملکولی ۶۷ – ۶۵ و نوع نرم آن بین ۷۱ – ۶۸ است .
پروفیل های روکش شده (لمینت) شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان
پروفیل های لمینت مخصوص درو پنجره دوجداره برای ساختمان برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است این نوع رنگ درو پنجره دوجداره برای ساختمان دارای ضمانت می باشد.
رنگ پنجره دوجداره UPVC
حفاظ شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان
در دنیای امروز ایمنی و زیبایی خانه مهم و چشم نواز است. یکی از مشکلاتی که امروزه با آن روبرو هستیم ورود دزدان از طریق پنجره و درب به منزل و ادارات است. با در نظر داشتن این مشکل مخصوصا در طبقه همکف و اول می توان با ساختن انواع حفاظ های زیبا و محکم برای در و پنجره دوجداره برای ساختمان امنیت خانه خود را بالا ببریم. این حفاظ های درب و پنجره دوجداره برای ساختمان در شکل ها و مدل های زیبا به صورت فرفروژه و یا حفاظ های از قوطی پروفیل است که علاوه بر ایمن ساختن پنجره ها می تواند نمای زیبایی به خانه و یا محل کار شما بدهد و شما با خیالی آسوده به سفر, تعطیلات و یا مهمانی های خود بروید و از آن لذت ببرید. گروه صنعتی بنابر این ضرورت به ساخت انواع حفاظ های پنجره دوجداره برای ساختمان با رنگ استاتیک به شکل ها و مدل های زیبا پرداخته است از نظر امنیتی چون در ارتفاعات نصب می گردد مناسب می باشد.
کاربرد شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان:
طراحی شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان:
اندازه، انواع، جایگزینی و خاصیت های پنجره باید به عنوان قسمت مهم در طراحی خانه به علت تاثیر آنها در گرما و سرما، روشنایی و تزیین فضای داخلی تعیین شود. خصوصیاتو زوایای تابش خورشید و تاثیر آن در پنجره ها بایددر طول طراحی مورد توجه قرار گیرند. خاصیت های پنجره که اهداف طراحی را بر آورده می کنند باید در استفاده از راهنمایی های قابل قبول مشخص شوند.
انتخاب شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان:
پنجره ها باید طوری انتخاب شوند تا خاصیت های بخصوص طراحی را بعد از مورد توجه قرار دادن تکنولوژی های پنجره جامه عمل بپوشانند.
در انتخاب پنجره باید عوامل ظاهری، قیمت خرید، هزینه نصب، پشتیبانی تضمینی بعد از خرید و رسیدگی های بیشتر به پنجره (شامل حفاظ) در نظر گرفته شوند.
نصب شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان:
حتی پنجره های مدرن و پیشرفته هم بیشتر باید به طور صحیح نصب شوند تا از اجرای صحیح وظایف آنها اطمینان حاصل شود و مشخص شود که پنجره ها در مشکلات رطوبتی ساختمان نقشی نداشته باشند.
سه عامل مهم و اساسی که در و پنجره دوجداره برای ساختمان را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع upvc هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره برای ساختمان تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

نصب پنجره دوجداره


جلوگیری از ورود گرد وغباربا شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست ، آلو پلاس ، و وین تک میباشد. گروه در و پنجره دوجداره برای ساختمان پنجره با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دوجداره برای ساختمان کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید شرکت پنجره به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.
همچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد پنجره دوجداره برای ساختمان ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید. همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت پنجره از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید.
شما میتوانید ابعاد درب و پنجره دوجداره برای ساختمان خود را به شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ در تلگرام برای شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان ارسال نمایید تا از پیش فاکتور اولیه خود مطلع شوید.
اولین نکته ای که در شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان باید به آن توجه کرد این است که :
درب و پنجره های دوجدار قابلیت تحمل بارهایی که قبل و بعد ازاستفاده به آنها وارد می شوند را دارا باشند.
عایق کاری و درزبندی کامل شده و از ورود و خروج صوت و حرارت و سرما جلوگیری نماید.
درب و پنجره یو پی وی سی بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.
مراحل و نکات مهم در شرکت فروش در پنجره دو سه جداره برای ساختمان:
۱) نکات مربوط به قبل از نصب در پروژه های ساختمانی:
فریمی که در چهارچوب درب و پنجره های دوجداره استفاده میشود باید آهنی باشد زیرا علاوه بر مقاومت بالا ، درب پنجره دوجداره یو پی وی سی بهتر پیچ شده و استحکام آن بالا میرود و زیبایی محیط حفظ می شود.
اندازه گیری و سفارش درب و پنجره های دوجداره باید توسط کارشناس شرکت درب و پنجره دوجداره upvc انجام گردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!