نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره

نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره

نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره با تولید شیشه با مواد اولیه با کیفیت درب وپنجره های در خور توجه را در اختیار شما خریداران عزیز قرار میدهد تا بتوانید از تمام مزایای ان برخوردار باشید.

پنجره هلالی دوجداره

نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره با تولید شیشه با مواد اولیه با کیفیت درب وپنجره های در خور توجه را در اختیار شما خریداران عزیز قرار میدهد تا بتوانید از تمام مزایای ان برخوردار باشید.
در نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره تولیدات صورت کاملا صنعتی و با دستگاه های اتوماتیک انجام می شوند تا دارای بالاترین کیفیت و طبق استاندارد ملی باشد. بهتر است هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از شیشه های دوجداره کاملا صنعتی استفاده شود در غیر اینصورت درب یا پنجره دوجداره، هرگز عایق و آب بندی درستی نخواهد داشت. شیشه های دوجداره صنعتی نیز با توجه به نوع شیشه ازنظر رنگی، رفلکس یا lowe بودن، متفاوت است. پس می توان جهت پایین آوردن قیمت پنجره دوجداره از شیشه های دوجداره غیر استاندارد یا کارگاهی با کیفیت و قیمت پایین استفاده کرد، اما کیفیت کار به شدت پایین است. یک تولیدکننده و نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره موفق و حرفه‌ای باید در زمینه تولید شیشه درب و پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل را دارا باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.
ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره استاندارد، کیفیت خرید از نمایندگی شیشه پنجره دوجداره نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسرتا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه دوجداره خواهند بود. بنابر این انتخاب این ملزومات جهت تولید شیشه های دوجداره در نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره نکته قابل توجهی است که شاید از نظر برخی تولیدکنندگان پنجره یا شیشه دوجداره دور مانده باشد. شرکت پنجره همواره دغدغه عرضه محصولاتی با کیفیت و بالا نگاه داشتن کیفیت شیشه های دوجداره تولیدی کشورمان را داشته است و تمام تلاش خود را برای پر کردن این خلا به کار بسته است. خلایی که از دو منظر صنعت ما را رنج می دهد: از یک سو شاهد نزول کیفیت محصولات عمدتا وارداتی در کشور هستیم و از سوی دیگر فقدان آگاهی های لازم بر پیچیدگی این وضعیت دامن زده است. در این بحوبحه شرکت پنجره می کوشد در هر دو جبهه فعالیت کند و تا به امروز نیز نقش قابل قبولی را ایفا کرده است.
نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره در شیشه های دو جداره غالباً از جداکننده های آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با شن رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای داخل بین شیشه می شود و توسط مواد درزگیر، کاملاً آب بندی شده است . در صورت خرید از نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت .
در گذشته نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره از شیشه های تک جداره ای استفاده می شد که خود انتقال دهنده سوما, گرما, سروصدا, و رطوبت بودند. این شیشه ها بصورت تک لایه در پنجره های آهنی، چوبی و آلومینیومی قرار داده می شد و بدلیل عایق بندی ضعیف نسبت به آلودگی صوتی، حرارت و برودت و همچنین الزام اجرای ماده ۱۹ مقررات ملی ساختمان از چرخه استفاده در ساختمان حذف گردیده است. با این حال از ضخامت های بالای آن برای استودیو های موسیقی استفاده می گردد.

پنجره المینیومی


نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره
استفاده از پنجره‌های دوجداره با قاب‌های فلزی ترمال‌بریک، چوبی و یا پی وی سی استانداردعلاوه برافزایش مقاومت حرارتی جداره‌های شفاف، ایجاد آسایش حرارتی درداخل ساختمان و بخصوص نواحی مجاور پنجره را نموده و از ورود سر و صدا و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. این در صورتی است که در ساخت پنجره‌های دوجداره از مواد اولیه استاندارد استفاده شده و ساخت قاب‌ها و شیشه‌های دوجداره نیز در کارخانه و توسط دستگاه‌های مخصوص صورت پذیرد.
نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره و اجزا تشکیل دهنده پنجره :
۱ نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره -پروفیل :
پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) . پروفیل وسط(Mullion) . پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.
پروفیل مورد استفاده گروه صنعتی  (ویستابست) و (وینتک) بوده که یکی از بهترین پروفیلهای ساخت داخل با مواد و دستگاههای آلمانی و اتریشی بوده که مختص آب و هوای ایران طراحی شده است و داری ۲۰ سال گارانتی تعویض می باشد .
۲ نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره – آهن گالوانیزه تقویتی :
گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است .نوع و ضخامت گالوانیزه مصرفی بستگی به کیفیت و اعتبار سازنده دارد و تشخیص ضخامت آن به سادگی امکان پذیر نمی باشد لذا در بعضی از کارگاه های غیر مجاز و نا معتبر گاها مشاهده می شود از گالوانیزه با ضخامت کم و یا حتا بدون گالوانیزه مبادرت به ساخت پنجره می نماید که در صورت چنین اتفاقی به راحتی کیفیت نا مناسب پنجره نمایان می شود .
بنا به دستور مدیر عامل محترم  شرکت ویستابست در کلیه پروژه های فقط از گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ mm یا ۱٫۲۵ استفاده می کند که بهترین نوع برای ساخت پنجره UPVC از نظر استاندارد RAL آلمان می باشد .
۳ نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره – شیشه :
شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی ، سکوریت ، لمینت ، خم و… باشد .
کلیه شیشه های مصرفی گروه صنعتی الماس با دستگاهای اتوماتیک ساخته شده و در انها از گاز ارگون استفاده میشود و به مدت ۵ سال داری گارانتی می باشد .
۴ نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره – یراق آلات :
یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره که شامل  لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و …  می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود .
۵ نمایندگی شرکت شیشه در و پنجره دو سه جداره - لاستیک (گسکت) درز بند :
یکی از مهمترین عوامل در کیفیت پنجره های دو جداره نوع لاستیک درز بند میباشد که حدودا ۱۵% عایق بندی به عهده ی آنها میباشد و بهترین نوع آنها EPDM میباشد که دارای خاصیت مانایی بسیار خوبی می باشد ولی متاسفانه به علت قیمت بیشتر نسبت به دیگر گسکت ها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد .

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!