محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک

محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک

محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود استفاده می کند و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره  upvc با بالاترین استانداردها کرده است.

محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود استفاده می کند و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره  upvc با بالاترین استانداردها کرده است.
تمامی محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک در کارخانه از جمله زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد. تولید محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و با به کار گیری پرسنل مجرب و متخصص انجام می گیرد. همچنین پخش پروفیل های مرغوب آلمانی، پخش یراق آلات و ملزومات پنجره های دوجداره و پخش ملزومات تولید شیشه های دوجداره اعم از چسب پلی سولفات، اسپیسر و رطوبت گیر به صورت گسترده و انحصاری در استان ها در حال انجام است. محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد . در شرکت پنجره دوجداره طی مراحل بسته بندی محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک https://upvc.pro/ ، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.
تکنولوژی و ماشین آلات محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک
در مجموعه های صنعتی شرکت وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های محصولات شرکت تجاری پنجره دوجداره وین تکبا بالاترین استانداردها کرده است.
رنگ بندی پروفیل های محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک
در کارخانه جات صنعتی محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد. در کارخانه جات صنعتی محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.


کنترل کیفی پروفیل محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک
از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. https://upvc.pro/
*تست مقاومت حرارتی محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
دقت در انتخاب محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک:
اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره ها است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مهم ترین انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی است. زیرا مستقیما با ارامش و اسایش خانواده در ارتباط است.
فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده خوب وجود دارد. در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند.
بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های دوجداره upvc آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند.در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. https://upvc.pro/
 شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در  درب و  پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.
همچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد محصولات شرکت تجاری در پنجره دو سه جداره وین تک  ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید.
همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط این شرکت پنجره از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید.
شما میتوانید ابعاد درب و پنجره خود را به شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ در تلگرام ارسال نمایید تا از پیش فاکتور اولیه خود مطلع شوید. https://upvc.pro/

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...