فروش در پنجره دو سه جداره آکاردئونی

فروش در پنجره دو سه جداره آکاردئونی

در پنجره دو سه جداره آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض زیاد مانند خانه های ویلایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .این پنجره ها زیبایی خاصی را هبه محیط  اطراف خود می بخشند. همواره شما عزیزان  می توانید برای خریداری این مدل از پنجره ها به شرکت های فروش در پنجره دو سه جداره آکاردئونی مراجعه فرمایید.

در پنجره دو سه جداره آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض زیاد مانند خانه های ویلایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .این پنجره ها زیبایی خاصی را هبه محیط  اطراف خود می بخشند. همواره شما عزیزان  می توانید برای خریداری این مدل از پنجره ها به شرکت های فروش در پنجره دو سه جداره آکاردئونی مراجعه فرمایید.
یکی از مدل های پنجره دوجداره upvc، در پنجره دو سه جداره آکاردئونی(Fold & Slide) است که در هنگام استفاده بسیار جلب نظر کرده و کارکرد آن بسیار برای خریداران جالب می باشد. مدل آکاردئونی از واژه آکاردئون گرفته شده است که سازندگان درب و پنجره upvc نیز با توجه به شباهت سبک باز شدن درب و در پنجره دو سه جداره آکاردئونی، نام این ساز را بر روی این مدل از در و پنجره قرار داده اند. یکی از نکات برجسته در سفارش و خرید پنجره‌های دو جداره UPVC انتخاب مناسب مدل یا حالت بازشو پنجره می‌باشد. https://upvc.pro/به طور کلی پنجره‌های UPVC از نظر حالت بازشو به مدل‌های زیر دسته بندی می‌شوند. مشتری می‌تواند نسبت به محیط مورد نظر و همچنین طرح و کاربری مورد علاقه نسبت به انتخاب هر یک از این مدل‌ها اقدام نماید.  فروش در پنجره دو سه جداره آکاردئونی به عنوان تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی  ، طیف بسیار گسترده‌ای از طرح‌های پنجره دو جداره UPVC را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شما در زیر می‌توانید نمونه این مدل‌ها را مشاهده نمایید.
در پنجره دو سه جداره آکاردئونی نیز همانگونه که در تعریف بالا گفتیم، برای باز شدن بر روی یک محور جمع شده و در کنار هم قرار می گیرند؛ و برای بسته شدن هم با کشیدن این پنجره upvc بر روی همان محور، به صورت افقی کنار هم قرار می گیرند. در پنجره دو سه جداره آکاردئونی بسیار مناسب برای ساختمان هایی می باشد که در حالت باز شدن فضای مناسبی برای حرکت درب و پنجره در فضای اتاق موجود نمیباشد و موانعی در سر راه باز شدن وجود دارد. با این مدل از پنجره دو جداره می توانیم این مشکل را بر طرف نماییم.
البته توجه داشته باشیم از در پنجره دو سه جداره آکاردئونیفقط می توان در نمای شیشه ای بالاتر از سه متر بهره برد، و معمولا سازندگان پروفیل های upvc این نوع از درب و پنجره های دو جداره را پایین تر از سفارش 3 متر قبول نمی نمایند. در پنجره دو سه جداره آکاردئونی همانند پنجره دوجداره فولکس واگن (Tilt & Slide) از نوع پنجره های دوجداره با یراق خاص محسوب می شود که در مقالات گذشته به تشریح و چگونگی کارکرد پنجره فولکس واگن پرداختیم و حال قصد داریم در این مقاله شما را با پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی در سیستهمای upvc آشنا کنیم. در مقام قضاوت می بایست گفت در پنجره دو سه جداره آکاردئونی نسبت به پنجره فولکس واگنی دارای پیچیدگی های خاص بیشتری می باشد، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار با هم کاملا متفاوت است.
کاربرد در پنجره دو سه جداره آکاردئونی:
در پنجره دو سه جداره آکاردئونیعموما در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می شوند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره فولکس واگنی باشد و جالب ترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود.در پنجره دو سه جداره آکاردئونی می تواند در خانه های ویلایی بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به محل اجرای خود بدهد. همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشو ها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد کند.


با توجه به تنوع در معماری و سلایق در ایجاد دکوراسیون می تواند ارتفاع و عرض محل استقرار این گونه پنجره دوجداره متفاوت باشد که در نتیجه نوع تقسیم بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می شود. بسیار حائز اهمیت است که در صورت درخواست برای اجرا و استفاده از در پنجره دو سه جداره آکاردئونی از مشاوره کامل تولید کننده و نظرات کارشناسی آنها استفاده کنید تا بهترین نوع طراحی چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی و ایمنی برای شما صورت پذیرد. https://upvc.pro/همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آنها می تواند عدم رضایتمندی شما را در آینده به وجود آورد. همچنین این شرکت در تولید  فروش در پنجره دو سه جداره آکاردئونی خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو (ROTO) آلمان استفاده می کند.
خصوصیات محصولات در پنجره دو سه جداره آکاردئونی
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره در در پنجره دو سه جداره آکاردئونی
• جلوگیری از اتلاف انرژیهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا ۴۵% https://upvc.pro/
• جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگیهای محیطی با استفاده از در پنجره دو سه جداره آکاردئونی
در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال در پنجره دو سه جداره آکاردئونی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و الومینیوم و همچنین یوپی وی سی و الومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از در پنجره دو سه جداره آکاردئونی و الومینیوم محیا خواهد شد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...