فروش در پنجره دو سه جداره استاندارد

فروش در پنجره دو سه جداره استاندارد

در پنجره دو سه جداره استاندارد علاوه بر زیبایی و استحکام باید مانع از ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل ساختمان گردد.برای خرید پنجره های با کیفیت توصیه می شود به نمایندگی های فروش در پنجره دو سه جداره استاندارد مراجعه فرمایید.

 

در پنجره دو سه جداره استاندارد علاوه بر زیبایی و استحکام باید مانع از ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل ساختمان گردد.برای خرید پنجره های با کیفیت توصیه می شود به نمایندگی های فروش در پنجره دو سه جداره استاندارد مراجعه فرمایید.
در ساخت و تولید انواع درپنجره دو سه جداره استاندارد باید نکات متعددی رعایت شود تا مصرف کننده بتواند بهترین کاربری را از درب و درپنجره دو سه جداره استاندارد داشته باشد. از جمله مزایای درپنجره دو سه جداره استاندارد می توان عایق مناسب در برابر گرما و سرما, مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی و هم چنین عایق صوت تا 45 دسیبل را می توان نام برد.
در استانداردهای تولید در و پنجره  دوجداره مورد دیگر، استانداردهای امنیتی و ضدسرقت بودن آنهاست. دربها و پنجره‌هایی که در تراز همکف یا نزدیک به آن قرار دارند، از بیشترین ریسک ورود سارقین برخوردار هستند. متأسفانه اگر بازشوها از تمهیدات امنیتی و قفلهای مناسب برخوردار نباشند، تهدید بزرگی برای ساکنین، کاربران و اموال آنها محسوب می‌شوند. نکات مهم ساخت درپنجره دو سه جداره استاندارد https://upvc.pro/شامل گزینه های زیر می باشد:
✔ پروفیل درپنجره دو سه جداره استاندارد
✔ یراق آلات درپنجره دو سه جداره استاندارد
✔ شیشه دو جداره
✔ کیفیت ساخت درپنجره دو سه جداره استاندارد
✔ نصب یا تعویض درپنجره دو سه جداره استاندارد
1- پروفیل درپنجره دو سه جداره استاندارد :
مهمترین عامل از لحاظ کیفی و قیمت نهایی ساخت درب و پنجره دوجداره جنس و نوع پروفیل مصرف شده در آن می باشد. چرا که یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نمی باشد، اما مشکلاتی را با گذشت زمان برای خریداران و مصرف کنندگان ایفا می کند. از جمله این مشکلات تغییر رنگ و شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و افتادگی پنجره دو جداره از حالت عادی می باشد. تولیدات کارخانه ای دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات کارگاهی دارند چرا که مکانیزم تولیدی کارخانه های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با ماشین آلات سنگین و چهار سرجوش می‌باشد که این به خودی خود بر روی کیفیت محصول نهایی، تأثیر بسیار بالایی دارد.


یراق آلات درپنجره دو سه جداره استاندارد در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند. یراق آلات کاربردی در صنعت درب و پنجره دو جداره upvc  شامل تک حالته، دو حاته، کشویی و فولکس واگنی می باشد. اگر یراقی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته را به شما پیشنهاد میکنیم. https://upvc.pro/ پیشرفت تکنولوژی از قبيل قفل و یراق آلات درب و پنجره  دو جداره یو پی وی سی  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دو سه جداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره یوپی وی سی می گردد.
3- شیشه دو جداره پنجره یو پی وی سی
4- کیفیت تولید و ساخت پنجره یو پی وی سی
 5- نصب درپنجره دو سه جداره استاندارد
در واقع نصب یک پایان خوب برای یک درپنجره دو سه جداره استاندارد می باشد.

درپنجره دو سه جداره استاندارد از مهمترين اجزاي ساختمان هستند. پنجره تامين كننده نور، گرما و زيبايي در ساختمان مي باشند و همچنين مي توان با باز و بسته كردن پنجره ها به محيط بيروني دسترسي داشت و ضمن تصفيه مناسب،هواي مطلوبي بدست آورد. البته اگر پنجره بطور صحيح ساخته و بكار گرفته نشود و يا در طراحي ساختمان ديدگاه هاي انرژي رعايت نشود و پنجره در موقعيت مناسب قرار نگيرد،عامل اصلي افت حرارتي و برودتي در فصول سرد و گرم سال مي شود.
فروش درپنجره دو سه جداره استاندارد
از نظر ميزان مصرف انرژي پنجره اي كه مقاومت حرارتي آن بيشتر باشد مناسبتر است و بطور كمي ميزان مقاومت حرارتي پنجره به عوامل زير بستگي دارد :
۱- نوع شيشه مورد استفاده (شيشه های دوجداره، شیشه های سه جداره، شيشه هايلمینیت شده و شيشه هاي هوشمند)
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره (شيشه تك جداره، دو جداره و . . .)
۳- ضخامت لايه هوايي ايجاد شده بين دو شيشه
۴- مقاومت حرارتي يا ضريب هدايتي قاب پنجره
۵- درزبندي و هوابندي در هنگام نصب هر يك از پارامترهاي فوق نيز وابسته به مواد تشكيل دهنده، پنجره و كيفيت ساخت آن مي باشد.
علت اصلی هدر رفتن انرژی در ساختمان ها استفاده از پنجره های نامرغوب و بی کیفیت که توسط کارگاها ساخته میشوند میباشد.


با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. در این خصوص بخش ساختمان با داشتن سهم حدودا ۳۵ درصدی در مصرف انرژی یکی از صنایعی است که سهم بالایی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. https://upvc.pro/ در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. برای رفع این مشکل با استفاده از درپنجره دو سه جداره استاندارد تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...