شرکت درب و پنجره دو سه جداره upvc محصولی جدید ارائه داده است.این محصول شرکت درب پنجره دو سه جداره upvc به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز درب زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره یو پی یو سی و تجمیع مزایای آن ها درب یک محصول دارای جایگاه خاصی درب بین محصولات مرتبط دیگر شرکت ها می باشد. قسمت بیرونی این محصول از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی upvc می باشد.
شرکت درب و پنجره دو سه جداره upvc محصولی جدید ارائه داده است.این محصول شرکت درب پنجره دو سه جداره upvc به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز درب زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره یو پی یو سی و تجمیع مزایای آن ها درب یک محصول دارای جایگاه خاصی درب بین محصولات مرتبط دیگر شرکت ها می باشد. قسمت بیرونی این محصول از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی upvc می باشد.
با توجه به مطالعات صورت گرفته به مزایای بالا، پنجره آلومینیومی ترمال بریک به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص درب مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.
تنوع رنگی:
کلیه رنگ های پودربی رئال رنگ
رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …)
دکورال (طرح چوب)
خصوصیات محصول جدید:
پروفیل آلومینیوم تولید شده شرکت آکاپا ایران
خدمات رنگ پودربی، آنادایز، دکورال شرکت پیمان
دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران
قابلیت مونتاژ با ماشین آلات پنجره یو پی وی سی
قابلیت نصب یراق آلات یو پی وی سی
نصب یراق آلات بر روی قسمت آلومینیومی پروفیل
مزایای پنجره های دوجداره جدید شرکت درب پنجره دو سه جداره upvc :
عایق حرارتی (۴۰ دربصد صرفه جویی درب مصرف سوخت)
عایق صوتی ۳۸ دسی بل (سیستم شیشه دوجداره) و ۵۰ دسی بل (سیستم شیشه سه جداره)
عایق درب برابر نفوذ آلودگی هوا
عایق درب برابر نفوذ باد و باران
سیستم یراق آلات مدربن
تنوع رنگ
طرح های مختلف (اشکال منظم و غیر منظم)
کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از مصرف سوخت های فسیلی
قابل استفاده درب کلیه شرایط آب و هوایی
خط مشی شرکت درب پنجره دو سه جداره upvc :
این شرکت خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:
رسالت شرکت
توسعه نمایندگی های تولید درب کشور
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
نوآوری و کار آفرینی درب این صنعت
پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) درب ایران
ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات
توجه به رشد و توسعه منابع انسانی و ارتقا استاندارد ها و مهارت های کارکنان